Srce po moško

 V mesecu februarju se vse vrti okrog srčkov, ljubezni in valentinovega. Zato smo se z dekleti pri izzivu The Male Room odločile, da se tudi tu lotimo srčaste ali valentinove voščilnice.


Tole Sizzixovo 3D srce je zmagovalec med vsemi srčki. Izrez sem že pred leti dobila od prijateljice. Pobarvan je z Distress oxide rdečo blazinico in po robovih osenčen z zlatim voskom.


Dodala sem še Tinine kupone, majhno rožico in žarnice, ki krasno pašejo na voščilnico.

Voščilnico bom podarila mojemi I., ki vedno še posebaj pa v zadnjem letu potrpežljivo in nesebično prenaša moje muhe in vse ostale križe in težave, ki me pestijo.

Za The Male Room - Valentine / use a heart


Galerija Najlepši par




Komentarji

  1. This looks amazing - love the dimension.

    Thanks for another great card for The Male Room Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar