Kruh iz lonca

Nekaj dni nazaj mi je mož iz službe prinesel na listu papirja naprintan recept. Mi boš spekla kruh ??
Pa bom se odgovorila in začela brati. Recept je bil napisan v Srbskem jeziku tako, da sem najprej morala pošteno vklopiti sive celice, da sem razbrala vse sestavine, saj beseda  germ in šerpa nista ravno v besedišču katerega poznam iz pogovora moje pokojne babice in nekaterih sodelavk katerim je ta jezik bližji.


 Kruhek je narejen iz minimalnih sestavin in skoraj nič dela a veliko čakanja, ko zmešaš sestavine mora testo počivati 12 ur. Potem pa ga enostavno daš v lonec s pokrovko katerega lahko postaviš v pečico segreto na 250 stopinj in spečeš.
Rezultat je bil saj zame fascinanten. Krasen 900g hlebček z tanko a hrustljavo skorjico in rahlo sredico z velikimi luknjami.

SESTAVINE:

625g moke
1/2 l vode
2 majhni žlički soli
svežega kvasa za fižolovo zrno

PRIPRAVA: 
12 ur preden boste pekle kruh raztopite kvas v 1/2 l. vode. Pomešajte moko in sol ter vse skupaj dodajte vodi s kvasom. sestavine z leseno kuhalnico ali kar z roko zmešaj v zelo redko testo. Vse skupaj pustite na sobni temperaturi stati 12 ur. Jaz sem skledo pokrila z kuhinjskim servetom.
Testo bo vzhajalo, v njem se bodo naredili veliki mehurji.
 Po 12 urah testo bolj stresete kakor vzamete na pomokano površino in ga samo 3x premeste. Z vsake strani ga dvignete čez preostali del testa. Testo dajte v namaščen posodo in ga pustite vzhajati še dve uri.
Segrejte pečico na 250 stopinj in v njej segrejte tudi lonec v katerem se bo kruh pekel.
Testo prenesite v namaščen lonec, Pazite lonec je zelo vroč, sama sem uporabila star dober lonec Emo Eterna (črn litoželezen lonec) s pokrovko. Testa ne sme biti za več kakor polovico lonca.
Pečica mora biti res vroča 250 stopinj.
Kruh pečete 30 min. pri 250 stopinjah in pokritem loncu, po pol ure pa še pri 230 stopinjah 15 minut brez pokrovke.
Pečen hlebček pustite počivati vsaj 20 minut preden ga razrežete.

Pa dober tek.

Komentarji

  1. To mora biti pa res zanimiv kruh, pa za probat tudi. Hvala za recept, že šiba v mapo RECEPTI. čao

    OdgovoriIzbriši
  2. V loncu pečenega pa še nisem jedla :) Zgleda odlično in hvala za recept.

    OdgovoriIzbriši
  3. uuu zanimiv recpet, mogoče zdaj za vikend preizkusim tudi jaz :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Izgleda slastno. Mogoče ga pa poskusim spečt še jaz

    OdgovoriIzbriši
  5. O zanimiv recept. Sama pečem kruh, ampak na takega pa še nisem naletela. Bom shranila recept in ga enkrat tudi spekla. Upam, da rata:))
    Hvala in lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kaj vse punce naredimo za svoje drage možeke! :-)) Super zgleda tale tvoj kruh z veliko čakanja in malo gnetenja. :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Kruh iz lonca :) prvič vidim. Videti je zelo dober. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Oh, zgleda slastno in tako penasto. Mislim, da ga bom preizkusila čez vikend. Hvala za recept!

    OdgovoriIzbriši
  9. takle kruhek sem pa jaz tudi ze pkela in je pregresno dober:))) tko da kdor se noce zredit ga nesme naredit:)))) haha ta se kr topi v ustih in ga nemores nehat jest:)))) menda je zelo podoben tistemu kruhu izpod peke:))) v dalmaciji:)

    OdgovoriIzbriši
  10. videti je božasnko - že shranjujem recep, samo pogum z aizvedbo bo potreben in pravšnji lonec :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar