Rumena krizantema za rojstni dan

 Toplo sonce nas že lepo razvaja in zato sem se za Aprilski izziv lotila voščilnice v topli rumeni barvi.

Priznam, da to ni moja barva za ustvarjanje, ampak vsake toliko jo je pa vseeno lepo uporabiti.

Nalogo za mesec April smo z Andrejo in Romano poimenovale Embosirna srajčka, vendar sem ji jaz dodala še rože.

Res lepo in uporabno enbosirno srajčko Altenew sem uporabila za izdelavo ozadja voščilnice. Čisto narahlo sem predel na katerega sem prilepila cvetje pobarvala z modro Distress blazinico.

Na tako pripravljeno osnovo sem nato prilepila še zelo lepe krizanteme Altenew, ki sem jih tudi pobarvala z Distress barvami , ampak tokrat v svinčniku.


 Dodala sem še napis Najlepšega para in nekaj malega tekočih pel.


Večino materiala za izdelavo sem spet našla na poličkah 


 

Embosirna srajčka Altenew

štampiljka cvetja Altenew

Hero Arts blazinica

Akvarelni papir

Rumen papir z teksturo

Distress oxide blazinice

vodni čopič

Lepilo

Škarje

Tekoče perle

Komentarji