MŠPU#9 - okrašen napis

 Letos mi ne uspeva slediti mali šoli, sem in tja pa le izdelam kakšno domačo nalogo. Upam, da bom kjub temu povabljena na valeto, ko se "vremena Kranjcem zjasnijo."

Takole sem se lotila okrasitve napisa.


Z rezalno šablono pikic sem embosirala bel fotokarton. Nanj z 3d blazinicami nalepila napis z najlepšim željami. Drobne cvetke sem zamenjala z mini božičnimi zvezdami. 


Dodala sem še tekoče polperle.

Komentarji

  1. Glede na to kako dobro in lepo narediš domačo nalogo, ti vabilo na valeto zagotovo ne uide.
    Zelo lepo si okrasila napis🥰

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita je. Pozdravček. Tamara

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito si okrasila napis. Zelo domiselno si drobne rožice zamenjala z božičnimi zvezdami. Embosirna mamica mi je všeč. Verjamem, da se vidimo, ko se nam vremena razjasnijo. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  4. Veš kaj, zagotovo boš lahko prišla na valeto. Ko bodo tršice videle tvoje popolne domače naloge bodo takoj pozabile, da niso vse narejene. Opravila boš pa tako ali tako z odliko.
    Fantastično okrašen napis.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar