52CCT - Pop up voščilnica

  Dobro jutro. Sobotna jutra so že leta tradicionalno rezervirana za izzive 52Christmas Card Trowdown

Ta teden  si je Majda  zaželela, da izdelamo  pop up voščilnico.


Interaktivni tag šablona je poleg lisičke edina, ki se v prvem planu ni znašla na moji mizi. Nekako se mi je zdelo, da čisto vsega iz kolekcije ne potrebujem. Napaka, ko sem videla vaše izdelke mi je bilo žal in morala sem v ponovni nakup.


Poleg šablone so se v košarici znašli še papirji.  


Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju. Zadnji čas je, da se lotite prazničnih voščilnic in Tininega interaktivnega taga. Vesele bomo vaše družbe.

Za 52CCT - pop up card


Galerija Najlepši par Oktober


Galerija pomladna kolekcija...



Komentarji

  1. Zrlo lepo. 😍 Všeč mi je izbor papirjev in napisov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi meni je všeč kombinacija papirjev in eleganca voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. très élégant, jolies teintes fraiches, biz

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako je lepa...tako elegantna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Še sreča, da si si premislila, krasna voščilnica je! Tako nežna in mila : )
    Hvala za navdih in za vse tvoje čudovite odgovore na moje izzive v mesecu oktobru.
    Objem, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar