Mix Media tag

 Že prejšnjič sem vam povedala, da mi je Vintage stil všeč in, da se rada zatečem k ustvarjanju v tej tehniki. Pri Klavdiji v mesecu Januarju ustvarjamo z Prima in Finnabar proizvodi in prav ti so idealni za to tehniko.

Tokrat sem posegla po dveh krasnih akrilnih barvah, ki se barvno spreminjata glede na svetlost ali temnost površine na kateri jih uporabljamo.

Izdelala sem Označevalec ali Tag v MixMedia tehniki.


 Tag sem izrezala iz odpadnega valovitega kartona z Sizzix - ovo šablono.

Po rebrastem delu sem najprej z belim Gessom prebarvala površino, ker sem bila nestrpna sem ga osušila z grelno napravo. Nato sem izmenično nanesla še Opal magic Yelow blue in Aqua rose akrilno barvo.

 

 

Iz Pavs papirja sem izrezala zvezdast prtiček. Šablona je tudi Prima marketing, a sem jo kupila že dolgo nazaj. Izrezala sem tudi različne liste, zastavice in metulja. 

 
Na osušeno osnovo sem nato z pomočjo lepila pa tudi lepilne vroče pištole začela lepiti različne dodatke in različnih materialov, zato tudi ime Mix Media.


Svilene rože Prima, so čudovite in zadosti velike, da zapolnijo velik del izdelka.
Školjke in sequini, chipboard izrez in trak tetra materiala pa dodajo bogatost.

Material za voščilnico sem našla na poličkah


Komentarji

  1. Vintage ti res paše, ni kaj - všečkam ta bogat tagec :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito, samo gledala in občudovala bi ga.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ni kaj, vintage ti res sede.Odličen tagec si naredila in prav vsak detajl ji da svoj pečat.

    OdgovoriIzbriši
  4. No, pa sva že dve, ki obožujeva vintage. Vsaka v svojem stilu.
    Občudujem tvoje ustvarjanje, lotiš se vsake tehnike in pri vsaki si še kako uspešna.
    Tvoj tag me je nekoliko "zrajcal", da bi se tudi sama lotila podobnega projekta. Že nekaj časa imam iz kartona izrezane hišice, ki bi jih okrasila v tvojem stilu, pa kar ne gre :(
    Želim ti lep vikend.
    Danica

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar