The Male room - srečno

 Mesec je naokrog in pred nami je nova moška naloga  pri The Male Room, zadnja v tem letu. Za zadnjo nalogo v tem letu si si dekleta izbrale lušten izziv, želijo namreč, da na svojem izdelku uporabimo karo vzorec.

Karo vzorec je resnično zelo možat in moški so že desetletja, če ne kar stoletja njegovi ljubitelji.

Jaz sem se tokrat odločila za karirasto ozadje na zelo moški voščilnici.


 Klasično štampiljko Kenny K. Mistletoe sem pobarvala z barvicami. A ni krasna? Ta štampiljka resnično sodi med klasike. Na dele, kjer naj bi bil kožušček pa sem po lepilu natresla bleščice. 


 Dodala sem še rdeč trak in pentljo Najlepšega para,  nekaj zlatih zvezdic in tekočih perl.

Za The Male Room   - Tartan or plaid

Pridružite se nam v zadnjem moškem izzivu v tem letu, naslednje leto pa se seveda spet vidimo, da bomo ustvarjale moške voščilnice.

Komentarji