52CCT - Kakav

Zamujam, in zato se vam opravičujem. Rabila sem dopust in sem si ga tudi privoščila. Cel teden sem se potepala po Kozjanskem. Voščilnico za izziv sem pripravila že pred dopustom, za pripravo objave pa mi je zmanjkalo časa.
Ta teden je pri 52Christmas Card Trowdovn na vrsti tema in Nettina izbira je fantastična.


Motivi so izrezani iz  bloka Mintay Home for Christmas. Sliki sem dodala le še Tinine vejice in omelo.


Še ena iz serije z ročno izrezanimi motivi.
Božčno zvezdo sem prav malo povdarila z orodjem za oblikovanje papirja.


Tudi v notranjosti je kakav z mehkimi sladkimi, penicami.


Komentarji

  1. Ojla Goga, kljub dopustu si skuhala odličen kakav in tvoje rožice so naredile postrežbo popolno😊. Lepo, da si imela dopust in zaradi zamude se ti sploh ni potrebno sekirat😉. Lep pozdrav in objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Dopust se še kako prileže, kakav pa skuha ko je čas. Tebi je vsekakor uspelo.

    OdgovoriIzbriši
  3. No vidiš, ti še na dopustu kuhaš kakav - super si uporabila papri :).

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar