Simatične tetke

Zelo rada posežem po štampiljkah ArtImpressions. Hudomušni motivi so mi zelo všeč in rada se jih lotim. Sem pa enkrat zasledila debato med ustvarjalkami, da so za nekatere neprimerne in, da bi jih užalili, če bi prejele takšno voščilnico. No ja, vsak po svoje, mene bi razveselila in nasmejala. Je velikokrat pomembno, od koga takšno voščilnico dobiš.


Motiv sem pobarvala z Distress blazinicami, ga zamaskirala in pobarvala še ozadje.
Praznične lučke in božična zvezda so iz kolekcije MD.


Hudomušna voščilnica je namenjena nekomu, ki ga dobro poznam in mu bo gotovo v veselje.

Komentarji

  1. Meni so ti motivi tudi tako simpatični. Se pa strinjam z debato, da niso za vsakeg ain da to podariš osebi, ki jo res dobro poznaš. Definitivno fnatastična voščilnica, ki bo nasmejala prejemnico :).

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz bi se od srca nasmejala, če bi takšna hudomušna voščilnica pristala v mojem poštnem nabiralniku. :-) Krasno si jo sestavila in vrhunsko pobarvala motiv.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar