Škatlica

Škatlice presenečenja sem se lotila ta konec tedna. Sodelavkina hčerka bo praznovala okroglo in zato sem se prav posebej potrudila.
Pri Klavdiji sem našla krasen blok papirja Lemoncraft My sweet Provace.
V bloku sta tudi dva lista z cvetovi vrtnic in sivke, izrezala sem jih in uporabila za dekoracijo.


Napis in mašnica je iz Tinine zakladnice.
Številka in Vejice šipka pa MD.


Prvič sem za škatlo okrasila še posebno vrečico za nošnjo. Prekrasen dodatek je.


Čeprav je izrezovanje vzelo kar nekaj časa, je bilo vredno. Škatlica je resnično prelepa.


Material nadete pri Klavdiji.
 

Komentarji

  1. Svetovno si tole naredila in TOP nabor papirjev. Prejemnica bo zagotovo presenečena na polno. Bi se dalo dobiti navodila za nosilno škatlico? Res da poseben efekt exploding boxu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osnovo za npsilno vrečico prav tako dobiš pri Klsvdiji.

      Izbriši
  2. Ko bom jaz velika, si bom tudi upala uporabiti tako lep papir. Ampak, to bo še trajalo... :-) Škatlica presenečenja je čudovita, nosilna škatlica pa vrhunska ideja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Waw,kako dodelana škatlica!!! Noro lepo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar