Za 18 let

Predolgo se že nisem udeležila izzivov pri THE MALE ROOM. Tako rada imam moške izzive, najbrž zato, ker drugače zdelujem precej bogate voščilnice, pri moških pa si z okrasjem zelo omejen. Na takšen način zato pride na plan tudi drugačna ustvarjalna plat.

Za fanta rosnih 18. let sem izdelala voščilnico in samo eno ugibanje imate, kaj najraje počnejo fantje v teh letih, no pa tudi prej in potem ?!


Digi štampiljko računalničarja sem dobila pri LOTV, cel kup njihovih klasičnih gumijastih štampiljk imam tale je pa moja prva v digi obliki


Barvanje mi je vzelo kar nekaj časa, Barvala sem spet z Cameleon suhimi barvicami. 

Za the male room  - računalniki ali igre

Komentarji

  1. A great card and layout. Thanks for sharing with us at The Male Room challenge.
    Linby x
    DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Super si "pocartala frišnega" 18-letnika. Kar pa se tiče barvanja - kapo dol - fantastično :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Great colouring and a great card. Thank you so much for joining us in our Computers / Gaming challenge at The Male Room this week. Looking forward to see you again next challenge.

    Faith The Male Room DT
    Daffodil Cards {My Blog}

    The Male Room
    themaleroomchallengeblog.blogspot.co.uk

    OdgovoriIzbriši
  4. Brilliant take on our computers and gaming challenge. Thank you for joining us at The Male Room - Charlotte/Lady Joyful, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. ooo Goga kako lepo voščilnico si naredila in izbrala dober in zanimiv motiv :-)) Lepo si ga pobarvala!
    Hvala, ker ustvarjaš z nami pri The Male Room!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar