52CCT -Barve meseca Maja

Dobro jutro, pred nami je nov izziv pri 52CCT - na vrsti so barve in Rosi nam je izbrala krasno barvno kombinacijo. Želi si videti, rjavo, srebrno in turkizno modro.


Meni se zdi ta barvna kombinacija fantastična in takole sem se je lotila.
Z teksturno pasto True snow sem izdelala ozadje na eko kartonu, ker je pasta bela, sem jo pobarvala z turkizno Distress blazinico Mermaide lagoon. Sizixov jelenček v srebrni in rjavi barvi in Tinin napis. Enostavno mar ne, a zelo učinkovito. Meni je všeč.


Pridružite se nam v izzivu

52CCT-barve


Hvala za vse obiske pri meni in vse prijave na naše izzive.

Komentarji

  1. Zelo lepo si predstavila barvno kombinacijo!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. oh! ce qu'il est élégant ce cerf! ta carte est vraiment très belle, biz

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar