Tinine marjetke po moje

Očarale so me Tinine marjetke in tokrat sem se jih lotila čisto po moje. Večplastno cvetje je zame vedno nekaj najlepšega na voščilnici. Za sodelavko in resnično fajn punco sem jih za njeno srečanje z Abrahamom uporabila na moji klasični postavitvi.


Izrezane so iz pavs papirja, tako krhke so in nežne.


Napis iz nove kolekcije je bil kakor naročen za našo Jasmino.

Prav vsi izrezi in štampiljke so iz zakladnice Najlepšega para, zato voščilnico lepim v galerijo meseca Februarja.


Komentarji

  1. Prekrasna, hvala tudi za to, ki me je pricakala danes v nabiralniku ♥️

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastična je in tale nežnost cvetov me je popolnoma sezula :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tinine marjetke po tvoje so enostavno čudovite. :-) Krasna ideja s pavsom. Tvojo postavitev pa je vedno užitek pogledati. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga zlata..so to si me res čisto sezula...hvalati !

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar