Novo leto celo leto

Ne ne, nisem se izgubila, pa tudi na dopust še nisem šla. Kar nekaj sem ustvarjala, a vse bolj za poroke in obletnice. Vse bolj tako že videno. Tudi to vam ob priliki pokažen, a ne danes, danes hitim z objavo za 52CCT. Lovim zadnje minute, čeprav sem voščilnico izdelala do časa.

Dekleta pri Christmas Card Trowdown si želijo videti netradicionalno praznično voščilnico.

Prav, jaz sem si jo zamisila takole.


Sexy božička pa res ni tradicionalna, kaj pravite?? Pa črna osnova tudi ne.
Štampiljko KennyaK. sem pobarvala z barvicami, na bele obrobe okrog kape in oblekice pa sem nasula Diemond dust kristalčke. 


Ker so najboljši prijatelji vseke dame diamanti sem jih uključila še na voščilnico z božično damo.

Za 52CCT


Ne-tradicionalen Božič - Non -tradicional Christmas

Komentarji

  1. Ooo, res je nevadna tvoja bejba in tako zelo lepo se sveti!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fun and original. I was just thinking that about diamonds when I saw all the bling. Thanks for joining in at 52CCT

    OdgovoriIzbriši
  3. That is one sexy santa. Great idea for our challenge. Thank you for taking part in our 52 Christmas Card Throwdown Challenge - Myrna DT

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga, čudovita je tvoja praznična voščilnica in uporabila si nadvse simpatičen motiv :-)) Super si pobarvala dečvo.
    Hvala, ker si se nam pridružila pri 52 Christmas Card Throwdown.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar