Klavdija DT2018 #5 - Velika noč

Čeprav je zunaj čisto prava zima, smo se tokrat v DT- ju Klavdija spopadle z Velikonočno temo, saj bo kljub zimi vsak čas tu.
Andreja vam je že predstavila razbito jajce, v katerega je zasadila zvončke iz foamirane pene. Mene pa je doletela čast, da se lotim črnih jajc. 

 
Priznam, da sem tudi sama imela najprej malo pomislekov, a ko je ideja prišla so bila jajčka hitro okrašena.


Črna jajčka sem okrasila z belim perjem in polperlicami.


Peresa sem skrajšala na primerno dolžino.

 
 Smo po sredini sem jih namazala z lepilom in jih prilepila na jajček.


Na vrh jajčka, katerega peresa ne prekrivajo pa sem nalepila polperle.


Tudi na dno jajčka sem v krogu nalepila pet perlic, optimistično sem namreč mislila, da bo tako jajček stal. Pa ni.



Pripomočke za izdelavo najdete pri Klavdiji. 
 

Vabim vas k ogledu idej
                                                          v torek 6.3. 2018  k  Vanji
v četrtek 8.3. 2018 Sandri
v ponedeljek  12.3. 2018 k Andreji


Komentarji

  1. Prekrasno in elegantno. Imate pa same zahtevne izzive.

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kako super si se lotila črnih jajc :-)) Res so zelo elegantna!

    OdgovoriIzbriši
  3. No, a zdaj verjameš kar trobim že 7 let....ČRNA JE ZAKON....še jajca so lepša črna kot bela....tale tvoja so specialna.......mogoče si pa dala kateri idejo za velikonočno dekoracijo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si se znašla in črna jajčka spremenila v prave lepotce!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo elegantna so videti tvoja velikonočna jajčka. Všeč mi je. Ne vem, če si ne bom sposodila tvojo idejo za veliko noč ☺

    OdgovoriIzbriši
  6. Elegantna dekoracija. Črno barvo omilijo nežna peresa in perlice.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepo in domiselno si se lotila okraševanja črnih jajčk. Krasna in elegantna dekoracija je nastala. :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Eleganca :). Super si se znašla s perjem in polperlami. Verjetno so polperlice premajhne da bi jajček stal. če bi uporabila večje bi verjetno moralo iti skozi

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepo si jih okrasila. Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar