Regratova lučka

Prav počasi se v naše kraje tihotapi poletje, Po travnikih so se rumeni regratovi cvetovi spremenili v lepe bele, mehke kepice in ko zapiha veter "padalce" odnese na vse strani. Včasih smo jih otroci v nagajivosti vrstnikom potlačili v usta in potem so pljuvali in kašljali, da so jih spravil iz ven, mokri so kar zoprni. Priznam, tudi jaz sem v kakšno ugriznila.


Med zadnjimi novostmi, ki so prišle v mojo ustvarjalnico je tudi štampiljka regratove lučke.
Takoj mi je bila všeč, ob pogledu nanjo sem takoj pomislila na bele bučke, ki se v poletnem vetru zibajo med že kar precej visoko travo. Še malo in kose bodo zarezale vanje. Naužijmo se jih.


Ne gre drugače, pri meni je okrašena tudi notranja stran voščilnice. Nekako na tak način zaključim izdelek v celoto.
Lučka se v resnici prav lepo sveti, saj sem zelen odtis razmazala s pomočjo Perfect perls, ki prav lepo popestri vse skupaj, saj daje nežen lesk.

Seveda so uporabljene šablone in štampiljke Marianne design:
regratova lučka Tc0837
Napis Cs0888 
Črka Q Col1405
Bordura Mdcre200

Ne bom še odnehala z MD, saj čakam njihovo nagradico in v njej so, ne boste verjele sami izdelki, katerih nisem imela v načrtu kupiti.
Lep preostanek vikenda.


Komentarji

  1. Zelo lepa in čestitke za nagrado.

    OdgovoriIzbriši
  2. Oh LiLi kako je lepa :-)) Všeč mi je, ker si jo naredila na preprost način.
    Tudi zunaj je tako ... moj pogled iz moje craftalnice sega na sosedov travnik poln regratovih lučk.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ta regradova lučka je tudi meni takoj padla v oči in sem jo hotela kupit, pa je ni bilo več na zalogi. No, zdaj vem kdo mi jo je speljal pred nosom ;) <3
    Čudovito si jo vkomponirala v čestitko.
    Pa čestitke še tukaj za nagrado in sploh, ker so v njej take tebi ljube stvari. Še jaz komaj čakam, da vidim kaj vse si dobila ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Regratova lučka je tudi meni zelo všeč. Všeč mi je kako se "padalci" regratove lučke nadaljujejo še na drugi strani voščilnice. Luštna je.

    OdgovoriIzbriši
  5. U, pri tebi se pa dogaja. :-) Kar nekaj objav sem zamudila. :-( Krasni novi pripomočki so prispeli v tvojo ustvarjalnico. Tale regratova lučka je čisto po mojem okusu. :-) Ob pogledu na obdelano notranjost pa se lahko skrijem od sramu. ;-) Pri meni namreč redkokdaj gre dalje od dodanega kartončka za voščilo... :-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepa. Tud jaz ne morem obdelane notranjosti voščilnice. Brez mi je videti kot da je "gola".

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasna je, motiv je zelo "hvaležen" za marsikatero priložnost. Čestitke za nagradico.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je, motiv je zelo "hvaležen" za marsikatero priložnost. Čestitke za nagradico.

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako je lepa... čestitke za nagrado in komaj čakam, d anam pokažeš, kaj boš ustvarila :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Te lučke so se v marsikaterih ustih spremenile v lepljivo in mokro kepo :) So pa hvaležen motiv in zelo lepo pridejo do izraza na tvoji voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasen motiv in zelo lepa voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. iii, super je tale štampiljka. Krasno izpade. Ste bili pa malo žleht :)))

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepa. Bo treba sprobat tole štampiljko.
    Mi smo si pa pihali en drugmu v obraz regratove lučke... tudi žleht in nič kaj prijetno ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Res je lepa. Meni so regratove lučke en izmed najlepših spomladanskih motivov in ena mojih prvih štampiljk je bila ravno regratova lučka. Samo je tale tvoja od MD veliko lepša.

    OdgovoriIzbriši
  15. O ne, naša pa ni bila tako žleht...ja, itak mi je za verjeti. Notranjost tvojih voščilnic je res elegantna in tu je še ena, ki bo skrila svojo glavo v pesek od sramu (se bomo s Sonjo skup zabavale pol metra pod zemljo:-)).
    Tale štampiljka je tudi pri meni doma in kar kliče po uporabi. Lepo je vse skupaj in čipka je samo še dodatek, na katerega lahko rečem...spet je en krasen izdelek prišel izpod tvojih rok. čao

    OdgovoriIzbriši
  16. ooo, prekrasna je, tako zunanjost kot notranjost, res se lepo nadaljuje motiv ... obožujem tvoj stil.

    OdgovoriIzbriši
  17. Beautiful clean&simple card :)
    Thank you for playing with Marianne`s Design Divas :)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar