Craft-alnica #161. - Sadje

Dva tedna sta za nami in spet smo tu, z novo nalogo v izzivu Craft - alnice. Temo je tokrat izbrala Tina in meni se zdi prav zabavna. Naložila nam je da na izdelku uporabimo 

SADJE

Na izdelku ali voščilnici morate uporabiti vsaj eno vrsto sadja.

Moje zaloge ustvajalnega materiala ne premorejo prav dosti sočnih sadežev, tako sem se odločila, da uporabim šablono grozdja.


Voščilnico na ta način sem izdelala že za lanskoletno Martinovo Craft-alnico,  vmes  še kakšno za navdušenega vinogradnika  in ker so mi takšne res pri srcu, še eno za naš tokratni izziv.


Grozdka sem tokrat obarvala v rumenih tonih, naj bo Malvazija ali pa Rebula,.....Za ozadje pa sem uporabila reliefno srajčko in izreze zidakov. Tokrat grozdje raste po steni zidanice.


 Večkrat vam pokažem kako okrasim notranji del voščilnice, tokrat pa si poglejte še  zadnjo stran mojih izdlkov. Skoraj vedno jih izdelam na takšen način, obvezno pa jim dodam tudi napis "ročno delo".

Uporabljene šablone in srajčka so iz kolekcij Marianne design, zato se z voščilnico prideružujem MD Divas

Srajčka in šablona zidakov df 3403
Grozdje lr 0366
Kozarčka  lr 0367
Številke col 078

Pridružite se nam v sadno obarvani Craft-alnici. Po navdih pa lahko zavijete še k Tini, Tanji, Andreji in naši mesečni gostji N-evi. Lepo so se poigrale z sadeži in vse skupaj lahko ustvarimo pravo sadno solato.

Komentarji

  1. Nič ne de, če si jih naredila več, če je recept pravi ...
    Krasno si upodobila grozdje na zidanici in všeč mi je zadnji del, ki je nadaljevanje prvega.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepa! Všeč mi je opečnat zid.

    OdgovoriIzbriši
  3. Mislim, da bo tokratna sadna solata na Craft-alnici res slastna. :-) Tvoj izdelek je čudovit. Lepo si postavila voščilnico. Ozadje iz zidakov je super izbira. :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Uh, izziv se mi zdi kar zahteven. Čeprav je nadvse slasten in sočen. Lepo si uporabila grozdje ter njegov pridelek. Opečnat zid fajn paše zraven.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo si jo sestavila, super vse deluje in paše na opečnati zid. Lepo, da okrasiš tudi zadnjo stran, priznam, da se jaz tega redko lotim ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepo ozadje ima voščilnica. Lepo si jo sestavila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je. Krasno vse skupaj paše.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita voščilnica in čudovite barve.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je in zelo mi je všeč, kako si zid podaljšala tudi na zadnjo stran.

    OdgovoriIzbriši
  10. Lili, všeč mi je, da si uporabila grozdje. Jaz se tega nebi spomnila :). Super voščilnico si naredila. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Draga LiLi ♥ za tole ustvarjanje s sadjem si se pa super znašla in uporabila kar grozdje :-)) Krasna voščilnica je nastala, taka ta prava moška.

    OdgovoriIzbriši
  12. Lepo si se znasla z grozdjem. Jaz pri grozdju kar pozabim, da je sadje, ker mislim samo na flasiran koncni izdelek. Krasna izvedba. Cisto vse mi je vsec?

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar