Craft-alnica #151. - Nov začetek

Pozdravljene v Novem letu in majčkeno spremenjeni Craft-alnici. Še vedno se bomo srečevale na dva tedna in še vedno se bomo trudile, da bojo naloge zanimive in razgibane, tako, da se bo pri ustvarjanju našlo za vsakega nekaj.
Prvo letošnjo nalogo sva že tradicionalno poimenovali 

NOV ZAČETEK

 izdelate lahko karkoli, kar kaže na nov začetek: rojstvo, poroka, selitev , diploma, penzijo …  


Med prazniki so  na moji mizi nastale tri voščilnice, ki so bile namenjene poroki. Dve sta standardni poročni voščilnici, kakršne sem že objavljala. Na tretji pa sem uporabila čisto nove MD šablone, ki se prelepo dopolnjujejo z napisi Najlepšega para.


Okrasila sem jo z papirnatimi vrtnicami in plastičnimi perlicami, ki mi jih je zadnje dni starega leta za majhen denar naročila hčerka kar s Kitajske.

Zdaj pa še k novostim v Craft-alnici.

 Da ne bova sami sva z Andrejo v ustvarjalno ekipo povabili še dve sijajni ustvarjalki, ki bosta dajali dodatnen navdih pri ustvarjanju.
 Sponzorji ostanejo a bo vsak mesec eden, tako kakor bo vsak mesec z nami ena izmed vas gostja ustvarjalne ekipe. Čisto vse si zaslužite sodelovanje, a ker ima leto le 12 mesecev bo izbira težka in zato nama ne zamerite pri izbiri.

 Pa začnimo.  

Pridružite se nam v prvem izzivu Craft-alnice v letu 2016. Po navdih pa skočite še k Andreji, Tini, Tanji in naši Januarski gostji Perlici zvezdici.   Lepo so ustvarjale na temo nov začetek.



Komentarji

  1. Draga Lili, čudovita je, tale šablonica je noro lepa in krasno pristaja na tvojo voščilnico ob poroki.
    Hvala za lepe uvodne besede, tudi jaz se veselim sodelovanja in se za povabilo zahvaljujem. LP:), T.

    OdgovoriIzbriši
  2. Elegantno dovršena voščilnica.Tale šablonica jo naredi še bolj svečano.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, krasno voščilnico si izdelala in vidim, da brez šablon MD ti res ne moreš. Pa saj so tudi meni zelo všeč.
    Današnja je prav posebna, bogata in primerna za poroko. Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica. Tudi jaz imam te šablone MD in sem navdušena nad njimi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Kakšna bogata in elegantna voščilnica. Zelo lepo pride do izraza zlata barva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga LiLi, zelo všeč mi je tvoja voščilnica, ki izžareva pravo eleganco. Krasne izreze si uporabila.
    Na nov začetek CRAFT.... leta in hvala ti, ker sva bili v preteklem letu tako zelo složni in lahko rečem, da uspešni :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. kakšna elegantna krasotica, vse se tako lepo medsebojno ujema.

    OdgovoriIzbriši
  8. Zelo se mi dopade, da sta k sodelovanju povabili še Tino in Tanjo in veselim se že vaših objav. Elegantno in hkrati romantično si tole naredila.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super, da sta z Andrejo razširili ustvarjalni tim Craft-alnice. :-) Tvoja voščilnica mi je zelo všeč. Z veliko mero občutka si jo sestavila. Prav romantična je, tako kot se za poroko spodobi. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Naj se še tu zahvalim za povabilo v tim. Že uživam v "drugačni" vlogi :).
    Tvoja voščilnica pa je kot vedno tako elegantna in polna. Všeč mi je izbira barv.
    Lep pozdrav, Tina B.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožujem MD šablone (čeprav mi velikokrat nagajajo pri izrezu). Vidim, da ti s tem nimaš problemov, ker so izrezi zelo natančni in ta zlati izrez....uh, čudovit je. Res je elegantna. Pri Craft-alnici je pa že zadnji čas, da sta si z Andrejo omislile nove moči...dobra izbira. čao

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo - kar ne morem odtrgati pogleda od kovinskega okvirja! Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Draga Lili, MD šablone so kot ustvarjene zate in za tvoj stil. Jaz se takšnimi malce bolj bogatimi kar ne znajdem :) Kako lepa in elegantna voščilnica. Bravo tudi za okrepitve v ekipi CRAFT-alnice, super sta izbrali z Andrejo :) In hvala še za vse lepe besede, ki si jih zapisala v moji hiški ♥

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar