Craft-alnica #115. Slovo poletju

Hitro sta minila dva tedna in spet smo z vami v novem že 115. izzivu Craft-alnice. Poletje nas letos niti ni obiskalo in že se počasi poslavlja. Nalogo za naslednja dva tedna sem izbrala jaz in jo  poimenovala 


SLOVO POLETJU

Rade bi, da v temi zajamete  vse lepote poletja ki nas zapušča, na dež in slabo vreme pa le pozabite, tega je bilo to poletje čisto preveč.
 

Sama sem izbrala  Lotv-jevega fantička ob reki (By the river),  zamišljeno opazuje plavajočo ladjico, ki odhaja od njega kakor od nas odhaja poletje.
 

V mesecu Avgustu je z nami Rayher


Podjetje Rayer je na trgu prisotno že več kot 50 let. Je vodilo podjetje v Evropi z izdelki za ustvarjanje in v svoji ponudbi imajo preko 23 000 artiklov. Vsako leto dodajo preko tisoč novosti, sledijo svetovnim trendom ustvarjanja in jih seveda tudi sami ustvarjajo. V Sloveniji so prisotni od leta 2012 z največjo trgovino za ustvarjanje v Sloveniji, ki jo nadete na Mali ulici. Prisotni so tudi v Kopru v Planetu Tuš, za lažje nakupovanje pa si njihovo ponudbo ogledate na www. rayher.si
Obiščite tudi njihovo FB stran, kjer vas obveščajo o akcijah in vsem, kar se pri njih zanimivega in ustvarjalnega dogaja. 

Za naključno izžrebano ustvarjalko so pripravili lepo nagrado za katero se je vredno potegovat.


Po navdih pa skočite še k Andreji, Janji in Simoni. Lepo so poslavljajo od poletja, pridružite se nam tudi ve.

Komentarji

  1. Tale je pa tako lepa, seže direktno v srce, ker ta odhajajoča ladjica je res tako sporočilna, pa fantek na obali, ki jo opazuje. Tudi ladjico kot osnovo si zelo naredila. Zelo lepo, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Tvoj fantič se na krasen način poslavlja od poletja...prav milo gleda ;(( Celotni izdelek mi je zelo všeč!!!
    Lep dan ti želim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj, se že poslavljamo, kakšnega pravega poletja pa sploh še ni bilo. Ni čudno, da fantič prav milo gleda, saj tudi jaz..:):)
    Voščilnica je prav simpatična in kot nalašč za tale izziv.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole je super simpaticen spomin na morje in na poletje. Jaz si ga nisem dala pokvarit z vremenom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene slabo vreme ne vrže iz tira. Meni je pa všeč ta kombinacija morje in dež (vendar ne prepogosto, to je pa tudi res). Tvoj fantič je pa prav simpatičen, pa ladjica tudi - mi je všeč... zelo. čao

    OdgovoriIzbriši
  6. Ob tem naslovu me je malo zgrabila otožnost :) Poletje se končuje, pa ga skoraj ni bilo.
    Čudovito si ujela temo Craftalnice na krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantastična ladijca in zeloo močna simbolika v štampiljki. Res je škoda za takšno poletje...

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita barčica. Takšnemu poletju se ras lahko poslovimo z žalostnim obrazom.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja,letošnje poletje je bilo bolj kot ne deževno in žalostno.Prav lepo si to prikazala na voščilnici,ki je fantastična.
    LP,Urška

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar