Craft-alnica #112. - Praznovanje

Pozdravljene, dva tedna sta za nami in spet smo tu z novim izzivom v Craft-alnici. V mesecu Juliju je z nami Marina in njena super spletna trgovinica Mavelu.

PRAZNOVANJE 

je poimenovala prvi Julijski izziv, ker njena trgovinica ravno danes praznuje svoj drugi rojstni dan.

 Vse najboljše Mavelu.


Marina je za rojstni dan obdarila tudi nas, ustvarjalni Team Craft-alnice. Izrezovalno šablono Vse najboljše, gumbke in roza trak katerega sem dobila v dar sem uporabila na prvi voščilnici z Lotv-jevim medvedkom v treh slikah.


Napis mi je tako všeč, da sem se poigrala z njim in ga dodala še dvema bolj enostavnima voščilnicama narejenima z temnejšo osnovo  in embossirno srajčko .

V mesecu juliju (natančneje 9.7.) pihamo že drugo svečko :) Res sem hvaležna za vso vašo podporo, ker brez vas nam ne bi nikoli uspelo postati to kar smo :) Seveda, se bomo še naprej trudili biti vedno boljši in boljši in v Sloveniji ponuditi tudi izdelke, ki se jih pri nas drugače ne dobi ali pa zelo težko. Naši raznovrstni ponudbi za papirčkanje in nakitkanje smo letos dodali tudi izdelke za peko, katerih ponudba pridno raste :) Če vas zanima naša zgodba kako se je vse začelo, se lahko oglasite na obisku in jo preverite s klikom tule.Pripravila sem tudi BREZPLAČEN vodič po svetu papirčkanja, ki ga dobite na tej povezavi, lahko pa nas tudi obiščete na naši FB strani, kjer vas vsak dan razveseljujemo z idejami in posebnimi ponudbami.      Pozdravček,  Marina 
Za nagrado naključno izbrani Marina poklanja
  Darilo za vse tri Top3 pa je


Pridružite se nam pri skupnem praznovanju z Mavelu-jem, po navdih pa le zavijte še k Simoni, Janji, Andreji in Marini.

Komentarji

  1. Oooo Lili kako čudovite voščilnice so nastale in kako super si uporabila podarjeni material :) Hvala pa tudi za lepe besede in čestitke :) Pozdravček,

    OdgovoriIzbriši
  2. Tile medvedki so super simpatični :-) Voščilnica mi je zelo všeč, ampak tudi spodnji dve, ki praviš, da sta bolj enostavni, sta super lepi.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lili, obe voščilnici sta mi zelo simpatični...sploh medvedek
    mi je tako kjut ;). Krasno si uporabila Marinin material.
    Lp, Jana

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je, kako si uporabila material iz dobljenega paketa.
    Prva voščilnica je za kakšno razigrano osebo, druga pa zaradi elegance za bolj fino slavljenko/slavljenca :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako cart je tole z medvedki in ti dve sta prav elegantni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Luštno, luštno, luštno, ..., ampak medvedki prekašajo vse!

    OdgovoriIzbriši
  7. Medvedki do mi carski, že od nekdaj. Tudi drugi sta enostavno lepi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Luštne voščilnice, medvedki so pa frajerski:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasna je s temi medvedki in roza barvo. Zelo mi je všeč postavitev. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiiii, tile medvedki so prav ljubki. Čudovito si se poigrala z napisom tudi na spodnjih dveh voščilnicah. Krasni sta.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar