Craft-alnica #51. -Sova

Vsako drugo sredo v mesecu je čas za nov izziv Craft-alnice.

Temo za 51. izziv je izbrala Simona in se glasi 

SOVA

Preprosto mar ne ??


Takšno v obliki voščilnice sem izdelala prvič za Urškin rojstni dan. Saj jo poznate Urško, tisto Urško, ki šiva prekrasne sovice, ptičke- torbice, mačke Murije, pujse Pepe ...........? Ko je Simona povedala, kakšno nalogo ima v mislih, sem takoj vedela, da bom spet izrezovala kroge za sovico.


Malo za šalo in malo iz dolgčasa pa sem po dolgem času vzela v roke še pletilke in naredila še pleteno sovico. Malo jo bo treba še dodelati in naslednja bo gotovo malo drugačna. Seveda pa ideja ni zrasla na mojem zelniku, našla sem jo na spletu in jo z veseljem delim z vami.
Samo pokukajte na tale BLOG in navodila so pred vami.

Pa ne pozabite pokukati še k Simoni, Janji in Manueli, saj so tudi one za vas in za svoje veselje ustvarjale Sovice.

Komentarji

  1. :))) kakšen slavospev :) hvala ti <3
    pri štrikani pa se mi zdi (samo moje mnenje), da rabi malo majnši kljunček, pa obšit z oranž prejco :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Če je pa res! Hvala za namig, bom naslednjič upoštevala :).

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi tvoje zasanjane sovice so zelo lepe :-))

    OdgovoriIzbriši
  4. Oooo, kako luštne sovice! Prvi dve sta naravnost prekrasni! Tudi štrikana ne zaostaja veliko...

    OdgovoriIzbriši
  5. Baš su krasne i jako slatke!:)

    Pozdrav Lili!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi ti si bila zelo pridna in pripravila kar tri ljubke sovice. Iz papirja sta mi zelo všeč. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite sovice, zlasti papirnate ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ti čestitki sta nadvse ljubki in meni se tako dopade pri sovah ta njihov zaspani pogled. Tudi štrikana je zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne so te tvoje sovice iz papirčkov... Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Papirnate preprosto čudovite. Lp

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobro ti grejo tele sovice od rok!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sovice so zakon! Tud ta kvačkana je lušna ;)

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar