Sončne nagrade

Ob koncu cele te praznične norije, za zaključek; prejeto podarjam naprej.
Najlepša hvala mravljici za tole nagradico, z veseljem jo predajam svojim ljubim dvanajstim ustvarjalkam, priznam sem malo pogledala, in jo podarjam tistim, katere jo po mojem izsledovanju še niso dobile.

Resnično si jo zasluži prav vsaka!



Komentarji

  1. Hvala Lili, da si se spomnila name. Očitno sva istočasno podarili nagrado drug drugi:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. A reeeeeees tole je pa telepatija ;))).Gotovo nekaj pomeni

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala Lili,si mi polepšala dan

    OdgovoriIzbriši
  4. Z veseljem,pa tudi res zelo rada brskam po tvojem blogcu ;)).

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za nagradico.Sem jo že dobila pri Chez moi in , če verjameš ali pa ne, sem ti jo mislila podelit, samo objavila še nisem. Mislim, da si jo res zaslužiš, ker izdeluješ lepe stvari.

    OdgovoriIzbriši
  6. Alenka ,hvala ti za lep namen.Veliko mi pomenijo te stvari,mogoče zato,ker mi je ta blogec kakor otrok,več vanj vlagaš,več dobiš nazaj.

    OdgovoriIzbriši
  7. Ja res hvala, ker si se spomnila tudi name in mi podarila tole prelepo rožico ...
    Grem prec kuj na svoj blog raztrobt kje sem jo dobila ... Hvala še enkrat

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar