Pozitivčica

 Tudi drugi mesečni izziv v Craft-alnici bo namenjen Europi Donni. Nasledja dva tedna se bomo posvetile izdelavi voščilnic za vzpodbudo, hitro okrevanje, pozitivne misli. Kakor smo omenile že v prešnjem izzivu bomo vse prejete voščilnice razdelile med bolnice, ki med božično novoletnimi prazniki ostanejo v bolnišnici.


Tole kapico sem imela v načrtu izdelati že lansko leto, ampak je bolezen poskrbela, da sem kapico v tem času nosila sama in voščilnice niso bile v mojih mislih.


No kapico sem že pospravila v omaro in po novem letu si bom nadela bleščeče salonarje.


Naj še na tem mestu povabim vse, ki se z voščilnicami ukvarjate a se izzivov ne udeležujete, da ste prav tako dobrodošle z vašimi izdelki.

 Kontaktirajte nas na naš elektronski naslov craft.alnica@gmail.com in poslale vam bomo kontakt, na katerega nam lahko pošljete svoje izdelke. 

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M., in k naši gostji . Seveda pa je z nami v družbi tudi Tina, ki kot sem že omenila tudi naš sponzor. Vse štiri so pripravile čudovite voščilnice.

Toplo vabljene v našo ustvarjalno družbo. Potrudimo se in polepšajmo praznike čim več bolnicam, ki ostanejo čez praznike v bolnišnici.

Komentarji