Novo leto celo leto

 Sobota je dan za praznične voščilnice pri 52Christmas Card Trowdown. V oktobru nam naloge izbira Majda in za zadnji izziv v mesecu si je izbrala zanimivo temo.

Poimenovala jo je RECIKLIRANJE.

Recikliranje je kar pogosto pri mojem ustvarjanju ampak je to recikliranje nevidno.

Pri sestavljanju večplastnih voščilnic za podlaganje motivov najraje uporabljam karton. Tako so voščilnice bolj trdne. Kartonaste škatle v katerih ponavadi dobim nakupe iz ustvarjalnih trgovin narežem na pasove in te potem poljubno režem za podlaganje.


Tokrat pa sem reciklirala valovito lepenko v kateri sem pred časom dobila zavito lončnico, katreo sem naročila preko spleta. Tudi čipkast trak je reciklaža. pa ne vem od kje se je znašel v moji škatli.

Reciklaža je tudi hrestač, ki je odrezan že precej časa čakal na uporabo.


Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto. Vesele bomo vaše družbe.

 

Komentarji