Rojstnodnevna voščilnica

 Minila sta dva tedna in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Z Andrejama smo se odločile, da v tem izzivu posežemo po embosirnih srajčkah.

V moji škatli je na zalogi precejšnja količina srajčk in kar težko sem se odločila katero naj izberem.

Odločila sem se srajčko z cvetličnim reljefom. Sredino sem pobarvala z tremi različnimi barvnimi Distress blazinicami.

In dodala še zanimiv napis v dveh barvah.

Uporabila sem prozorne tekoče perle, ker se na pobarvanem ozadju obarvajo.

 

Pridružite se nam pri ustvarjanju z embosirnimi srajčkami.

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M., in k naši gostji Majdi. Vse tri so pripravile čudovite voščilnice.

Komentarji

  1. Spotted this as I came over to comment on TMR card and I thought it was lovely. What a fab technique for a fully embossed panel. I’m going to try this out as I’m always looking for inspiration for embossed pieces. X

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar