Poročna voščilnica

 September je še vedno čas porok in na moji ustvarjalni mizi se kar vrstijo voščilnice in škatlice presenečenja.

Eno, prav posebno pa sem naredila za domačo poroko.

Zanjo sem posegla po prelepih papirjih Scrap Boys Elizabeth.


Papirji v velikosti 20,3 x 20,3 so idealni za izdelavo DL voščilnic. Dekorativne izreze pa sem spet ročno izrezala iz bloka Pop up. izrezi so obojestranski zato so primerni tudi za pop up voščilnice ali pa okrasitev škatlic presenečenja.


Vse sličice ročno izrežem in z 3D lepilnim trakom in blazinicami lepim na osnove.

Škatla z papirnatimi rožami se počasi prazne, upam, da nam Klavdija v kratkem priskrbi nove.


Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 Papirji Scrap Boys Elizabeth
Plastične perle Scrapberrys
3D lepilni trak
3D lepilne blazinice
DL osnova za voščilnice
Bel 300 gr papir
Lepilo
Škarje

Komentarji

  1. oooo ste imeli poroko ❤️ Čestitke mladoporočencema! Kako lepo voščilnico si naredila :-))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar