Malo drugačen hobi

 Zanimive in včasih malo nenavadne hobije imamo ljudje. Nekaterim je nenavaden moj, izdelovanje voščilnic. Drugim je nenavaden hobi, zbiranje znamk ali kovancev. Sem se pa pred dnevi lotila voščilnice za damo katere hobi je streljanje z zračno puško. Gospa je praznovala častitljiv jubilej in njeni strelski kolegi in kolegice so ji pripravili presenečenje, del presenečenja je bila tudi moja voščilnica.


Voščilnica je v njenih ljubih barvah. Zanjo sem žrtvovala tudi eno izmed moževih tarč.

Papir je iz serije Scrap Boys - Lavender Love


Uporabila sem še zlat bleščeč papir za listke, številke in izrez puške.


Pri mojem ustvarjanju so nepogrešljiv dodatek perle vseh oblik in barv.

Najraje pa še vedno posežem po Tekočih perlah.


Kar nekaj se jih je nabralo v moji ustvarjalnici.

Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 Papirji Scrap Boys Lavender love
Tekoče Nuvo perle
3D lepilni trak
3D lepilne blazinice
DL osnova za voščilnice
Vijola 300 gr papir 
Različne šablone
Papirnate rože
Lepilo
Škarje

Komentarji