Morski pozdrav

 Tudi mi smo se letos podali v tople kraje in od tam vam pošiljam prav posebne pozdrave. Izdelala sem voščilnico v obliki steklenice in za okrasitev  uporabila potiskane papirje in seta Scrap boys Old Marina, ki nas popelje v neke druge čase.


Za moje ustvarjanje precej majhna voščilnica. Kar nekaj prestavljanja je bilo potrebnega, da sem jo okrasila.


Za osnovo sem uporabila šablono Najlepšega para.

Okrašen papir za voščilnico sem izrezala ročno. Fino je, da imajo šablone notranji rob, tako čisto natančno izrežeš ustrezno veliko okrasno osnovo.


Ročno z škarjami so izrezani tudi vsi okrasni elementi.


Sestavljanje mi je vzelo še največ časa. Kar precej sem prestavljala izreze, da sem bila z postavitvijo zadovoljna.

Dodala sem še napis Najlepšega para.

Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 Papirji Scrap Boys Old Marina
Rjava Distress Oxide blazinica
Aplikator za Distress blazinice
Plastične perle Scrapberrys
3D lepilni trak
3D lepilne blazinice
Lepilo
Škarje
 
 

 

Komentarji