Morska voščilnica

 Poletje je čas počitnic in dopustov. Veliko se nas še vedno tradicionalno odpravlja na morje. Morje je tudi lahko velika ljubezen marsikoga izmed nas.

Zato sem se lotila morske voščilnice za rojstni dan. Pri Klavdiji sem našla prelepe papirje na to temo in se z veseljem lotila voščilnice.


Za spremembo voščilnica ni v DL velikosti. Zame je že to izziv, da izdelam voščilnico izven mere 

10 x 20 cm.


Najprej sem se lotila izrezovanja motivov. Zame je to prav posebna sprostitev in se je ponavadi lotim ob jutranji kavi.


Nato sem si pripravila še druge dodatke za okrasitev. Izrezane sem pobarvala v primerni barvi, da se ujema z ostalimi izrezi.


Nato sem si pripravila še papirje za ozadje in rožice.

 Zadnjič me je ena izmed vas vprašala, če si rožice pripravim vnaprej. Si jih pripravim, res je. Kadar se lotim izdelovanja rožic mi to vzame kar nekaj časa, tako jih takrat pripravim več v barvah, ponavadi takšne, da ustrezajo k papirjem, ki jih imam.

Sledilo je sestavljanje voščilnice. Za izdelavo mojih  voščilnic uporabljam različne 3d blazinice. Večje ploskve pa podlagam u kartonom od škatel, katere narežem na trakove in z njimi lepim v 3D tehniki.


 Brez tekočih perl pri meni ne gre. Dodajam jih na skoraj vse moje izdelke. Tokrat sem uporabila prozorne, ki ponazarjajo vodne kapljice.



Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 
Mintay papirji Coastal memories
Bel in rjav karton
Rjava in zelena Distress Oxide blazinica
3D lepilne blazinice in  lepilni trak
Nuvo tekoče perle
Sizzix strojček
Škarje
Lepilo
 

Za Veselo hiško - P (poletje)



Komentarji

  1. Kako lepo sestavljena poletna voščilnica. Hvala za prikaz izdelave. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški. Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Vidim, da so tudi tebe navdušili tile papirčki, mene so čisto prevzeli, tako kot tvoja ljubka voščilnica. Prelepo, Majda

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar