Morje

 Letošnje poletje pri meni nastaja cel kup morskih voščilnic. Se pozna, da mi lansko poletje ni bilo dano obiskati obale in jo res že močno pogrešam. Še malo in tudi jaz se odpravim v morske kraje za nekaj dni, do takrat pa morske voščilnice.

V Craft-alnici smo se za naslednji izziv, ki bo trajal tri tedne odločile, da izdelamo morsko voščilnico.


Tkrat sem dala epe papirčke na stran in se poigrala z šablonami Najlepšega para.

Ozadje za napis sem pobarvala z različnimi Distress oxide blazinicami.


Pobarvan akvarelni papir sem obrezala z giljotino ki odreže nazobčan rob. Nanj sem nalepila Tinine velike črke in vse skupaj okrasila z galebi in školjkami.

Pridružite se nam pri ustvarjanju voščilnic za prave moške.

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M., ki sta tudi pripravili čudoviti voščilnici.

 


Komentarji

  1. Prekrasno ozadje si pričarala za svojo krasno morsko voščilnico. Zelo je lepa.
    Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar