Hb2me

 Moje življenje je v zadnjem letu izgledala zelo podobno izdelku, ki sem ga pripravila za tole objavo.

Veliko zavitih in težkih ovinkov, ki so na koncu dali dober rezultat.

V zadnjem letu sem se namreč spopadala z boleznijo in vesela sem , da se ta pot bliža koncu.

Zato sem si letos pripravila prav posebno darilce.

Sizzixovo šablono Abstract face mi je pred časom podarila Andreja. Ne vem zakaj mi je bila všeč in takrat prav nisem vedela zakaj bi jo rada imela.


Vse dele sem izrezala iz akvarelnega papirja.

 
Izreze sem nato pobarvala z Distress oxide barvami.


Z pobarvanimi deli sem nato sestavila obraz in ga z 3d lepilnim trakom prilepila na ozadje v velikosti
12 x 12 cm. Toliko je namreč velika odprtina okvirja katerega sem izdelala iz črnega kartona.


Iz črnega kartona velikosti 22 x 22 cm sem z pomočjo plošče za utore izdelala lušten okvir za sliko.


Že dolgo sem imela načrt shranjen in samo čakal je izdelavo.


Super se sestavi in res deluje kakor pravi okvir.


Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 Sizzix šablone
Bel akvarelni papir
Črn papir z teksturo
Distress oxide blazinice različnih barv
Sizzix strojček
Sizzix plošča za utore
Lepilo 
3D lepilni trak

Komentarji

  1. Draga Goga,
    kako čudovito darilo sami sebi. tako zelo sem vesela zate in dobre novice.
    Lepo praznuj s svojimi dragimi in hvala za navdih spet in spet, Majda

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Goga,
    sama sebi si namenila prekrasno darilce. Zelo sem vesela za dobre novice, predvsem pa zate. Naj ti še tukaj zaželim vse najboljše <3<3<3
    Ti pošiljam velik objem in poljub <3

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar