Okrogla easel voščilnica

Okrogle voščilnice niso ravno na mojem seznamu izdelave. Tokrat pa sem se odločila, da se pridružim izzivu v Veseli hiški, ki jih v mesecu Juniju sponzorira Darilnica Klavdija.

O je njihova tema, torej karkoli na voščilnici, kar vas inspirira črka o.


Spet sem uporabila papirje LemonCraft. Čudovita serija Today, je že tako razrezana, da j ne morem več fotografirati za prikaz.


Najprej sem si izrezala kroge za osnovo in dekoriranje.


Nato sem izdelala okroglo škatlico za sprednjo stran voščilnice.


Potem še dekoracijo. Rože in listke sem senčila z Distress Oxide blazinacama.


 Dodala sem še nekaj zlatih perlic.


Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 
Šablone krogov Crealies
Papirji LemonCraft
Papir z teksturo
Lepilo, Sizzix strojček
Škarje Distress oxide blazinice 

Za Veselo hiško O-kroglo
 


Komentarji