Konec šole

 Šolska vrata so se zaprla. Končno so prišle počitnice in malo oddiha za otroke in seveda tudi za starše.

Preden pa so se otroci za čez poletje poslovili so še pripravili majhna presenečenja za svoje učiteljice.

V podružnični šoli, katero obiskuje moj vnuk so vse zaposlene tam dobile poleg majhne pozornosti še knjižna kazala.



Za izdelavo sem si priskrbela krasne papirje Mintay school days in pa Štampiljke Najlepšega para, za katere sem najprej mislila, da jih ne bom rabila.


Najprej sem narezala kartončke, bele za osnovo na katere sem nato prilepila še vzorčast papir iz različnih barvnih kartonov sem nato izrezala še vrh in dno kazala. 

 
Odtisnjene sovice in knjige sem pobarvala z Distress akvarelnimi barvicami in vodnim čopičem.


Odtisnila sem še napis učiteljica z črno blazinico in natisnila imena vseh, ki smo jim namenile kazala.

 
Z kleščami za luknjanje sem izrezala krogce in jih prebodla, da sem lahko skozi potegnila trak. Krogce sem prilepila na sprednji in zadnji del kazala.
 

Na koncu sem dodala še listke, srčke in tekoče perle.

Večino materiala za izdelavo sem našla na policah

 
 Papir Mintay School days
Bel 300 g karton
Različni barvni kartoni
Distress akvarelne barve
Vodni čopič
Črna Archival blazinica
Tekoče perle
Lepilo
3D lepilne blazinice
 
Vse rezalne šablone so iz zakladnice Najlepšega para
 
Galerija Najlepši par

 

Komentarji

  1. Čudovita kazala, barvna, pozitivna, energična, zelo so mi všeč . Lp

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar