Kavica

 Dva tedna sta naokrog in pred nami je nova naloga za izziv Craft-alnice. Tudi v tem izzivu smo se v ustvarjalni ekipi poigrale z digi štampiljkami našega sponzorja Gracielle design. V njihovi spletni trgovinici najdete res lepe digi štampiljke.

V tem izzivu želimo, da na voščilnici za glavni motiv uporaboite štampiljko.


 Tokrat sem se lotila skodelice za kavo za na pot. Spet sem barvala z suhimi policromatic barvicami.

Sem pa tokrat za ozadje uporabila še stencil šablono.


Za okrasitev sem dodala še trak iz vrečevine. Na trak pa sem z rjavo blazinico odtisnila kavna zrna.

Pridružite se nam pri ustvarjanju voščilnic z štampiljkami.

Sponzor našega izziva je


Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M., pa k naši gostji Maji , ki je tudi ustvarjala z nami. 

Vse tri so pripravile krasne inspiracijske izdelke. 
 

Komentarji