Srčki za rojstni dan

 Malo drugačno voščilnico za rojstni dan sem se odločila izdelati po navodilih Katharine Tarta.

Na videz enostavno za mene največkrat ni enostavno. Ker sem navajena bogatih voščilnic mi takšne predstavljajo prav poseben izziv.


Čar voščilnice je v večplastnem odpiranju.


Za osnovo sem uporabila svetlo rjav papir. Potiskan papir z srčki pa je iz seta papirjev Alchemy of Art Happy time


Najprej sem za izdelavo izrezala vse potrebne papirje po navodilih, ki vam jih posredujem na koncu današnje objave.


Odtisnila sem tudi odtise z voščilom.


Za sprednjo stran sem odtisnila napis Najlepega para v letterpress tehniki.


Rožico sem izdelala iz foamirane pene.

Navodila za izdelavo voščilnice:


Material in pripomočki:

 
Material in pripomočke najdete v
                                        https://www.darilnica-klavdija.si
 
 
 
 Papirji Art of Alchemy
Rjav papir
Roza papir
Zlat miror papir
Foamirana pena
Folija za letterpress
Lepilo
Sizzix strojček
Orodje za reliefno odtiskovanje

Komentarji