Novo leto celo leto

  Sobotno jutro je čas za izziv pri 52 Christmas Card Trowdown. V mesecu Maju nam naloge pripravlja Valentina in za zadnjo nalogo v mesecu se je odločila, da se lotimo osmosmerke. TIC TAC TOE se imenuje izziv in izbrati si morate nalogo v eni od osmih smeri razpredelnice.

Izbrala sem prvo navpično vrstico

zvezda, angel, štampiljka

(star, angel, stamp)



Angelčka sem odtisnila na akvarelni papir in ročno izrezala, pobarvan je z Distress oxide akvarelnimi barvami.

Na ozadje sem z zlato texturno pasto in stencil plastično šablono nanesla še zvezdice.


Zelo sem se zabavala z izdelavo voščilnice, zato sem izdelala še dve z angelskima deklicama. Tema sem dodala še napis, kar pa ni po pravilih našega izziva. Tic Tac Toe.


Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto. Vesele bomo vaše družbe.

Za 52CCT - Tic Tac Toe.


 

Komentarji

  1. quels adorables angelots Goga, mêmes inspirations que moi mais si diffèrent et charmant, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. A wonderful trio of cards Goga. The angels are so cute and adorable. Gill x

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar