Lončnice #2.

 Lončnice so letos v modi in ker imam rožice rada se jih z veseljem lotim tudi v takšni obliki, torej v lončkih.

Ne tokrat so v epruveti, bučki in erlenmajerici.


Za voščilnico sem uporabila pripomočke Spelbinders. Sploh me je navdušila njihova embosirna srajčka

Leafy helix. Všeč mi je ker je v velikosti 14,5 x 23,5 cm in je tako super pri izdelavi večjih voščilnic.


Srajčko sem uporabila za embosiranje akvarelnega papirja zato, da sem ga potem pobarvala z Distress oxide blazinicami in čopičem za make up.


Tudi lončnice so iz letošnje kolekcije Spelbindesovih šablon.


Ker je srajka tako velika sem lahko izdelala meni najljubšo obloko voščilnice DL.

Večino pripomočkov za iuzdelavo voščilnice sem našla na poličkah Darilnice Klavdija.


Embosirna srajčka Spelbinders

akvarelni papir

barvni papirji 

rjav eko karton

Distress oxide blazinice

 DL osnova za voščilnico

Nuvo tekoče perle

 

 

Galerija Najlepši par


Komentarji