Velikonočno jajce (različne škarje za izrezovanje motivov)

 VELIKONOČNO JAJCE
(različne škarje)

 Pred časom smo se z puncami iz ekipe Darilnice Klavdija pogovarjale, da bi bilo fino napisati kaj o škarjah, ki jih uporabljamo za rezanje papirja. Jaz škarje največ uporabljam za rezanje malih motivov za okraševanje voščilnic.

V moji ustvarjalnici se jih je z leti nabralo kar nekaj škarji , pa bi še kakšne lahko imela.


 
Tole je moj nabor škarji za natančno izrezovanje. 
 

 Tele troje naj bi imele enako funkcijo, ampak jaz najraje posežem po črnih Tim Holtz-ovih škarjah v velikosti 5 inčev, torej 12 in pol cm je velikost celih škarjic.
Tele so bile zapakirane v folijo imam pa še ene v kovinski škatli, te imajo malo debelejše rezilo.


Posebnost teh škarjic je tudi, da imajo vse mehke ročaje in zato ne tiščijo prstov med rezanjem, prav zato so meni tako pri srcu.


Za res drobne detajle uporabljam škarjice z ročaji v obliki pincete, tudi te so krasne in z njimi dosežemo res drobne detajle.


Za papirje, ki imajo tudi med vzorcem del za izrezovanje pa najraje uporabljam skalpel.



Seveda je potrebno potem vse majhne izrezane detajle sestaviti v voščilnico. Še vedno v duhu praznikov sem izdelala Velikonočno jajce.
 

Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
                                                    https://www.darilnica-klavdija.si
 
 Škarje Tonic Studio 7inc
Škarje Tonic studio 5inc
Škarje za natančno izrezovanje Elizabeth Craft
Škarje za decoupage
Škarje fiskars easy action
Tonic studio skalpel
Papirji Craft O´clock Tulip love

Komentarji

Objavite komentar