Velikonočne vrečkice

Prazniki so za nami in v Craft-alnici smo si zaželele, da nam naslednja dva tedna pokažete kaj ste izdelale za te praznične dni. Lahko je karkoli, voščilnica, dekoracija ali darilce.

Letos je uspelo tudi meni izdelati drobno pozornost za moje drage domače. Kar precej se nas je že nabralo in lepo nam je skupaj.


Po Tininih navodilih sem izdelala vrečkice za čokoladna jajčka.

Poigrala sem se z različnimi šablonami Najlepšega para in obdarovala družino.


Akvarelni papir sem tokrat pobarvala z Lindys sprejčki . 

V vsako vrečkico sem dala 4 čokoladna jajčka in jih zaprla z mini ščipalko za perilo.


12 nas je bilo na ponedeljkovem zajtrku in takole je zgledalo vseh 12 vrečkic skupaj.

Pridružite se nam tudi v Aprilskem ustvarjanju v Craft-alnici.

Po navdih zavijte k Andreji L. in Andreji M., pa k naši gostji Jerneji , ki je tudi ustvarjala z nami. 

Vse tri so pripravile krasne inspiracijske izdelke.

 Za Galerijo Najlepšega para

Vesela hiška - D kot darilo


Komentarji

  1. Všeč so mi tvoje luknjičaste škatlice za domače. Barvanje s spreji je naredilo fantastični efekt na izrezih, ščipalka kot zapiralo s pentljo, pa da piko na i. Lepo si "pocartala" družino :)!

    OdgovoriIzbriši
  2. Res so lične vrečke in krasno malo presenečenje za prejemnike. Čudovite barve si uporabila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Goga, naredila si čudovite velikonočne škatlice ❤️

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar