Rožice za 8. marec

 Drage dame in žene, ker je danes naš dan, naš praznik ni bila težka odločitev kakšno voščilnico pripravim za objavo pri Klavdiji.

Seveda rožice, kaj pa drugega. Tokrat rožice v lončku za vse nas.


Voščilnice v obliki lončka so bile moderne že pred leti. Malo smo vmes na njih pozabile.

So pa luštne za darilce in kakor naročene za današnji dan. Izdelava je sila preprosta in zanje ne rabimo veliko ustvarjalnih pripomočkov.


Mere za lonček in list za voščilo sem narisala na 3oog A4 format papir.


Izrezala sem še okrasne liste iz potiskanega papirja in rob lončka odrezala z valovito šablono. rob lahko oblikujete tudi z štanco ali pa ga pustite ravnega, je prav tako lep.


Vse robove papirjev sem malo nacefrala z škarjami in jih obarvala z Distress blazinico.

Papirje sem nato zlepila skupaj v lonček.


Nato sem se lotila oblikovanja rožic. Izrezala sem jih z šablono, lahko pa bi uporabila tudi že izdelane rožice.

Na rob vložnega lista za voščilo sem rožice nato prilepila, ker se mi je zdelo da nekaj manjka sem dodala še nekaj listkov in napis.


Želim vam lep praznik žena.



Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
https://www.darilnica-klavdija.si
 
Papirji LemonCraft
300g bel papir A4
Moder papir
satenast trak
Šablona rožic Craft&you
Lepilo
Plošča za utore
škarje
Distress blazinica
Aplikator za Distress

Komentarji

  1. Prečudovito tole in hvala za načrt. Čestitke tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala za čudovit lonček rožic in čestitke ob našem dnevu :). Res že dolgo nisem naredila take voščilnice.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar