Poštni nabiralnik


 Priznam, da se idejo z poštnim nabiralnikom videla pri Lady E. in morala sem se ga lotiti. Najprej si je bilo treba priskrbeti šablona in potem je ideja zaživela še pri meni.

Ker pa imamo pri nas poštne nabiralnike rumene sem seveda barvo spremenila.


Iz svetlo rumenega kartona sem najprej izrezala  vse elemente, osnovnega dvakrat, ker sem želela klasično voščilnico na odpiranje.


Ker ima osnova eno stran narejeno tako, da jo lahko vpnemo v albumček sem izrez obrnila, in še enkrat spustila čez Sizzixa, da sem dobila enaki stranici.


Izrezane elemente sem nato z začasnim lepilom zalepila skupaj in na vse skupaj odtisnila štampljko pisave  z Distress oxide blazinico rjave barve.

Nato sem še posenčila vse robove izrezov z isto blazinico Frayed burlap in aplikatorjem za senčenje.


Nato je sledilo lepljenje. Za del izrezov sem uporabila različno debele 3D blazinice, tako , da sem dobila večplastnost.

Nato je sledilo okraševanje, o tem smo že tolikokrat govorile, da se tokrat ne bom posebej ukvarjala z razlaganjem. Pa tudi vsaka se loti okraševanja po svojem okusu.


Ko sem voščilnico že sestavila sem šele videla, da je slabo odtisnjena štampiljka na vratih nabiralnika moteča, zato sem dodala še nekaj rožic in tako neprijetnost skrila.


Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
                                                    https://www.darilnica-klavdija.si
 
 
 
 Rumen karton
Rjava, rumene in zelena Distress oxide blazinica
Šablona Elizabeth Craft
Liquid perls
Sizzix strojček
3D lepilne blazinice
začasno lepilo

Komentarji