Škatlica za rojstni dan

 Večkrat sem med ustvarjalkami zasledila vprašanje, ali se dobi šablona za izdelavo škatlice presenečenja? Dobi se in pred kratkim jo je v svojo trgovinico dobila tudi Klavdija.

Z veseljem sem se lotila izdelave z njeno pomočjo,

Za okrasitev škatlice sem uporabila papir Craft consortium - Bloom & wild, za osnovo pa dva lista belega kartona A4.

Šablona vsebuje različno velike kvadratke za izrezovanje papirjev, zato daje več možnosti okrasitve.


Najprej sem si izrezala vse dele za škatlico in krašenje. 

 
Spodnji del škatlice ne rabi kotnih zavihkov zato sem jih izrezala.


Z lepilom sem nato stranice prilepila na pripravljeno dno.


Nato pa še sestavila pokrov. Moj pomagač Rudi je pridno držal papir, da se zalepi.


Z modro blazinico sem nato senčila spodnje dele potiskanega papirja.


Nato pa vse papirje nalepila na pripravljeno osnovo za škatlico.

Sledila je le še okrasitev.
 


Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
https://www.darilnica-klavdija.si

Šablona škatlice Crea Lies

Papirji Craft Consortium

Sizzix strojček

Škarje

Lepilo

Nuvo tekoče perle

Papirnate rože

Mah


Komentarji

  1. Zelo lepa škatlica. 😍 Rudi je pa cel car. ❤😜

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasno škatlico si izdelala z vsemi detajli. Že vidim, da bo ta šablona morala priti tudi k meni ;))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar