Kuverta

 Že pred časom so bile kuverte kot samostojne voščilnice zelo moderne. Izdelovale smo kot po tekočem traku, potem pa na njih malo pozabile.Pa so se spet pojavile in se mi je zdelo fino, da se izdelave ene lotim tudi jaz.


Izdelava je sila preprosta učinek pa neverjetno fascinanten.
 

Seveda se vse začne z osnovo. Zanjo sem uporabila bel list 300g papirjain ga z pomočjo plošče za utore trikrat prepognila. Ker ima plošča tudi rezalnik sem zgornji del , tisti, ki pokriva kuverto poševno odrezala.


Nato sem izbrala dekoratvne papirje za okraševanje. Tokrat sem posegla po LemonCraft kolekciji Roses. Iz nje sem izrezala tudi okrasje za kuverto.


Preden sem dekorativne liste zalepila na osnovo sem dodala še satenast trak za zavezovanje. Zanj sem uporabila najmočnejši obojestranski lepilni trak, ki ga imam v ustvarjalnici.


Vse robove papirjev sem osenčila z Distress Oxide blaznico in aplikatorjem.


Ko so bile vse stranice polepljene z potiskanimi papirji sem se lotila okraševanja zunanjosti.


Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
https://www.darilnica-klavdija.si
 
Papirji LemonCraft
300g bel papir A4
Roza papir
Kraft papir
Satenast trak
obojestranski lepilni trak
3Dlepilne blazinice
Sisalova vlakna
Sizzix plošča za utore in rezalnik
 

Komentarji