Novo leto celo leto

 Sobota jutro je čas za praznično voščilnico pri 52Christmas Card Trowdown. Če smo mesec začele z skico ga nadaljujemo z barvami. Druga naloga v mesecu je namreč barvni izziv in Andreja je izbrala zanimivo barvno kombinacijo,

Rdeča, oranžna in rumena je barvna kombinacija, ki si jo je zaželela videti na voščilnici.

Težka, ja zame že. Ampak sem se spopadla z nalogo in jo tudi opravila.

Izrezala sem tribarvne lizike.


Dodala sem jim malo perlic in Tinin napis.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto. Vesele bomo vaše družbe.

 

Komentarji

  1. Po videnem, ti naloga ni delala prav veliko težav. Zdaj vem kej se moram oglasiti, ko mi bo padel "cukr"😂 Lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  2. oh Goga, ces couleurs lui vont a merveille, très jolie création, biz

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Goga, čudovita je tvoja praznična voščilnica :-)) Krasno si uporabila moje barve ❤️ Všeč so mi sladke palčke!

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar