Knjižno kazalo

V prostem času zelo rada sežem po knjigi. Da pa se ne izgubim med stranmi sem si na hitro izdelala malo knjižno kazalo. Sila preprosto je za izdelavo.


Zanj sem rabila le izrezovalne šablone krogov, lepe papirje, napis, magnetke in lepilo.


Z rezalnimi šablonami sem izrezala kroge iz potiskanega papirja in kartona.


Med štampiljkami sem poiskala ustrezen napis za knjigoljubca.


Vse izrezane kroge sem nato z rjavo blazinico in aplikatorjem senčila po robovih.


Kroge sem nato zalepila skupaj.


Največji krog sem nato prepognila na polovico.


V notranjost pa z sekundnim lepilom prilepila mini magnetka, da se kazalo prime knjižnega lista.


Z pomočjo 3D lepilnih blazinic sem le še okrasila kazalo.


Za knjižno kazalo sem uporabila čudovite papirje Rosalin Scrap Boys

Material in pripomočki:

 

Material in pripomočke najdete v
https://www.darilnica-klavdija.si
 
Papirji Scrap Boys
Plošča za utore
Škarje
Mini magnetki
lepilo
3Dlepilne blazinice
Izrezovalne šablone krogov
Distress oxide rjava blazinica

Komentarji