Praznična voščilnica

 Mesec je naokrog in Andrejo in Romano za Darilnico Klavdija v tem mesecu uporabljamo izdelke Hobby.

Za prvo nalogo sem uporabila njihov paus papir. Rada ga uporabljam za napise na voščilnicah, prosojne listke in cvetove, zelo rada nanj tudi vroče embosiram. Tokrat sem z zlatim prahom embosirala listke in jih uporabila pri izdelavi voščilnice.


Zelo lep dodatek na voščilnici. Takšne listke si jaz izdelam kar na zalogo.


Na pavs papir se lepo vroče embosira.

Štampilke listkov sem odtisnila z pomočjo napravice (mape) za odtiskovanje štampiljk. Tako lahko natančno ponovimo odtiskovanje večkrat na isto mesto.


Odtise sem nato posula z WOW embosing prahom zlate barve. Prah vedno potresem na prepognjenem listu pisarniškega papirja, da ga lahko nato enostavno stresem nazaj v embalažo.


Listke sem nato pogrela z vročo pištolo,


in jih ročno izrezala iz papirja.


Takšne listke potem dodajam na svoje voščilnice. Vedno je fino, če jih imam nekaj narejenih na zalogo.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Paus papir Hobby
pripomoček za natančno odtiskovanje štampiljk
grelna pištola
Wow embosing prah
blazinica za embosiranje
Scrapboys Christmas day papir
Škarje 3d lepilne blazinice


Komentarji