Konfeti

V mesecu decembru z  Andrejo in Romano za Darilnico Klavdija uporabljamo izdelke Hobby.

Tokrat sem uporabila hobby svilen papir.

Iz njega sem naredila vrečkice in v njih natresla konfete.

Letos smo v naši hiši imeli poroko in konfeti so bili nujni dodatek.


 Za poroko so bili nujni srčki, če pa se bi lotila izrezovanja konfetov za popestritev silvestrovanja, pa bi izrezala drobne snežinke.

Namig: konfeti in drugi izrezi so lahko lepa popestritev praznične mize.


Iz svilenega papirja sem izrezala vrečkice za konfete in jih zlepila skupaj. Ker je rižev papir res tanek lahko naenkrat odrežemo več vrečk.


Potem sem se lotila izrezovanja konfetov. Papirje sem zložila večkrat v harmoniko, ker so res tanki in si tako tudi precej skrajšala delo.


Za izrezovanje sem uporabila mojega malčka, poskusila sem tudi z štancami in kleščami a zaradi tankosti papirja mi izseki niso uspeli.

 Veliko papirja mi je še ostalo, naslednjič poskusim izdelati rožice.


Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

 
Svilen papir
Sidekick strojček
Sizzix šablona vrečke
Lepilo
Šilo

Komentarji