Svetleče božične zvezde

V mesecu Novembru vam bova z Andrejo predstavili izdelke Honey Bee. Njihov asortiman zajema čudovite rezalne šablone in štampiljke. Za drugo  nalogo sem si izbrala rezalno šablono swirling leaves, ki v papir izreže prelep odtis listkov in papir uporabila za  ozadje prazničnim božičnim zvezdam.


  Papir z listki sem podložila z rdečim kartonom za malo kontrasta, čeprav so zadnje čase v modi bolj čiste linije.


Krasni liski so lahko podlaga za vse letne čase.


Okrasno okno sem izrezala 3x in vse tri zalepila skupaj, da sem dobila 3d okrasno okno za voščilnico.


 Pripravila sem še napis izdelan iz foto papirja invroče folije.

Božične zvezde so izdelane iz akvarelnega papirja in barvane z oljnimi pasteli. Posula sem jih z steklenimi koščki za leden videz.

ZANIMIVOST: sama za ustvarjanje z vročo folijo (hot Foil) najraje uporabljam papir za fotografije ali res zelo gladek papir, ker se odtis tako lepše oprime papirja.


 Iz zelenega kartona sem izrezala še listke bodike in smrekove vejice, dodatno sem jih obarvla z distress Oxide blazinico in čopičem.


Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

Šablona Honey Bee

300 g bel karton

Distress Oxide 

Akvarelni papir

barvni karton

folija za Hot foil ustvarjanje

Komentarji