Preprosta z mrežo in cvetom

 V mesecu Novembru vam bova z Andrejo predstavili izdelke Honny Bee. Njihov asortimma zajema čudovite rezalne šablone in štampiljke. 

Za prvo nalogo sem si izbrala rezalno šablono ameriškega slamnika. Čas prehladov kar kliče po njem.

Cvet slamnika sem izrezala iz belega akvarelnega papirja in ga po polasteh obarvla z Distress oxide in ink blazinicami.


Cvetne plasti sem zlepila skupaj, nato pa z super sizzixovim pripomočkom(kostjo z zarezo) konice cvetnih listkov še rahlo privihala navzgor.


Nato sem se lotila osnove.


Iz belega 300g papirja sem izrezala mrežo in nato še eno iz Kappa plošče, da sem dobila 3D učinek mreže.
 

Izrezane notranje dele mreže sem nato zalepila v notranjost izreza.



Ker je mreza v velikosti 14cm x 11cm sem za voščilnico iz 3oog belega papirja izdelala še ustrezno osnovo za voščilnico.

Skoraj ves material za voščilnico sem našla na poličkah Darilnice Klavdija

Šablona Honny Bee

300g bel karton

Distress Oxide 

Distress ink

Lepilo

Sizzix strojček

Komentarji