Bele božične zvezde

Sobota je dan za praznične voščilnice pri 52  Christmas Card Trowdown. To soboto si je Gill zaželela videti v barvnem izzivu zanimivo barvno kombinacijo.

Črna, rjava in bela je njena želja in takole sem se je lotila.


 Črno bele pa, če tudi z dodatkom še ene barve praznične voščilnice niso nekaj, kar bi pogosto ustvarjale zato je bil tole zame kar izziv.

Tokrat sem se lotila moje klasične Slim line ali DL voščilnice.

Iz bele foamirane pene sem naredila božični zvezdi in ju prilepila na rjavo črn venček. Dodala sem  napis Najlepšega para.

Pridružite se nam pri prazničnem ustvarjanju čez celo leto.

Za 52CCT - Craft, black & white 


Komentarji

  1. elle est si charmante Goga, quelle finesse dans les détails, biz

    OdgovoriIzbriši
  2. Goga, This is a lovely card, love all the elements you brought together to create it! Smiles, Kathy

    OdgovoriIzbriši
  3. Classic, beautiful and stunning - what more can I say? Thank you for doing such a good job with the colour challenge. Hugs, Gill xx

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar